Beauty in things lies in the mind which contemplates them.

Hejhej!
Var en sväng på stan och köpte present till Malin. Sen åkte jag hem till Nicole, vi gjorde massa tok och vi hade skitkul! Tur att man har en kompis som jämt gör en pigg och på skitbra humör när man är trött och sur, haha.
Kom hem typ för en timme sen och har inte gjort så mycket. Hittade en gammal ring i en låda, vet inte vems de var men nu är den min iallafall! Pimpade den med lite rosa strass stenar och nagellack och sånt. De var kul men vet inte om ja kommer använda den. Men den får hänga på mitt smyckesträd iallafall för där gör den mer nytta än i en låda. Jag tror ingen kommer sakna den iallafall.
Bloggar nog mer ikväll oxå!
Peace
//Sara <3


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback