“I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.”

Hejsan finisar!
Dagen idag var rätt så lugn i skolan, hade bara nationellt prov i engelska mellan halv 9 och halv 12 ungefär.
Efter det åkte jag och Erica och vaxade mina ögonbryn, käkade lunch och kikade även i några affärer på stan. Jag åkte sen tillbaka till skolan på frivillig matte mellan 2 och 3. Det var lite ABC matte inför nationella på tisdag så vi gick igenom svårare matteuppgifter tillsammans och lite om hur man ska tänka osv. 
Så kom hem från skolan för ett tag sen istället för klockan 12, och nu ska jag försöka plugga lite. 
Ikväll blir det familjemys, hela familjen är hemma här till och med min bror som bor i Göteborg, så ikväll blir det mys med grillning och sånt! 
Kram!
 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback