Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra. Men sist jag såg dig så satt känslorna kvar. Hur kunde jag va så naiv, ja hur kunde jag va så naiv? ♥

Hejsan!
Trodde jag hade planer för den här dagen men de blev tydligen ändrade i sista sekunden. Så nu funderar jag på att göra nåt spontant eller så ska jag vara tråkig och ta en PW och plugga resten av kvällen. När man såg alternativen så där så kändes det spontana som det självklara alternativet men om man tänker smart så kan det ju vara bra att fixa det sista av plugget eftersom det inte är långt kvar nu, svårt dilemma.. 
Dagen idag har annars flytit på ganska segt, vi hade nationella i matte hela dagen vilket gjorde att jag vill dö. Blev ju nästan ledsen när man gick ut från klassrummet, jag kände mig som dummast på jorden för jag fattade ingenting kändes det som. Efter proven var jag på ganska dåligt humör men annars kan jag inte klaga, speciellt inte när man kommer hem och kan mysa med den här gobiten! ♥
Hoppas ni har en bra tisdag allihopa! 
 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback