Knowing too much of your future is never a good thing

Hejsan!
Gårdagen var toppen, jag åkte hem till Linda på kvällen och vi tog hennes cykel och åkte på ett litet äventyr. Vi cyklade bland annat till Max och käka glass, sen vidare mot stan. När vi cyklade genom stan fick vi punktering och folk började titta på oss lite konstigt eftersom vi fortsatte cykla på den. 
Sen åkte vi hem till Linda igen, kikade Eurovision och sånt. 
Det har verkligen känts som sommarlov i helgen tycker jag, riktigt härligt! 
Idag kommer dagen bara spenderas med plugg, tror jag iallafall vet dock inte hur mycket plugg jag orkar göra min hjärna har redan tagit sommarlov. 
Men hoppas ni alla får en toppen söndag! ♥
 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback