No matter how you feel, get up, dress up, show up.

Hejsan finisar! ♥
Har aldrig haft en sån jobbig natt som jag hade inatt, sov riktigt dåligt. Kvällen var inte speciellt bra utan många konstiga saker hände, vilket gjorde att jag hade svårt att somna. Efter x antal Pardise Hotel Denmark avsnitt somnade jag iallafall. Vaknade rätt så tidigt utan att ha sovit speciellt bra, med en ruggig huvudvärk.
Men det fick inte stoppa min dag, jag har ju massa plugg som väntar, jippi.. Tack och lov så är det ju bara slutspurten kvar av skolan, dags att ta fram dom allra sista krafterna och sluta på topp! 
Vet att många har turen att vara lediga imorgon och kan slippa söndagsångesten men inte jag, imorgon väntas skola.
Hoppas ni har en bra söndag allihopa! 
 
 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback