Sometimes you have to distance yourself from people. If they care, they will notice and be bothered. If they don’t, you will know where they stand. ❤

Hejsan finisar!
Idag har det varit en bra dag, sovmorgon, slutade tidigare, fixade APL-plats (prao) och kom hem till en överraskning, Superglad!
Började 12 idag och innan skolan gick jag till ett ställe och frågade om de tog in APL i en vecka och de sa att de skulle höra av sig. Under dagen ringde de och sa att de tyckte att det skulle vara kul med en elev där och sa att det gick bra att vara där i en vecka. Så jag har prao nästa vecka och jag ska vara på en fastighetsbyrå, hoppas det blir kul.
Så när vi slutade åkte jag dit och fyllde i lite papper. När jag kom hem kom jag hem till en överraskning, min mamma & pappa tycker att jag har varit duktig på sista tiden så det köpte en liten present till mig, vad det är får ni se senare (har ingen bra bild nu).
Nu har jag varit och tränat och resten av kvällen kommer bestå av plugg + Leta kläder inför APL eftersom det är dresscode där och dom ville att man helst skulle ha kavaj/kostym, så jag måste se vad jag har för nåt.

 


Kommentarer
Postat av: idaaaa

har du ingen kavaj har jag en svart oanvänd som du kan få låna! :)

Svar: haha nej har ingen kavaj, skulle vara super snällt om jag fick låna en! :D
Sara

2013-05-20 @ 20:58:11
URL: http://idajosefinaa.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback